Guldvärd! <3

Asså det finns ingen så bra som du stumpan!
Jag vill bara tacka dig för att du finns här för mig <3
Helt seriöst, ord kommer aldrig kunna beskriva
hur tacksam jag är för att ha dig som vän.
Det är du som lyser upp min dag, vaje gång jag ser dig
så blir jag överlycklig. Att ha dig som bästa vän
är det bästa jag vet. Du är precis som en syster för mig.
Du är och förblir min ängel här på jorden.




tack för att du finns, för allting du gör
för att du ger mig någonting, att leva för
tack för att du är min vän, trots alla mina fel
för att du står ut med mig, och alla mina problem
tack för att du får mig orka, när min ork har tagit slut
för att du ur mitt ständiga mörker ,hjälper mig hitta ut
tack för att du stannar, istället för att gå
jag älskar dig
mer än du någonsin kommer förstå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0