gode gulde haha!! :)

SAKNAR DIG AMANDA!! :D
nu ska lilla pappa sova så jag skriver snabbt vad som hänt idag! ;D
jag och min goa pappa har rivit bort tapeter
från min vägg, ska tapetsera imorgon! :D jätte jätte kuligt! :D
han träffa amanda idag, det ägde jue! :)
saknar dig otroligt mke bettis, vad som än händer
släpper jag aldrig dig, det lova jag! älskardig(L)
nu ska jag se lite tv sen så ska jag sova nånstans, haha
kan inte sova i mitt rum p.g.a allt stök :D
imorgon ska jag också hälsa på min underbara morfar!!
han ligger på sjukan, hoppas han blir bättre snart..!
Soooon börja skolan, det  lär ju suga p.g.a allt som hänt,
men jag längtar ändå för då kommer "skol kläderna"
mjukiiiiiisar, och tröja!! :D  godnatt alla, jag hör av mig imorgon!!!

Hejsvejs så länge!! ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0